Pages

sâmbătă, 4 iunie 2011

Ne-am uitat imnul?

Imi aduc aminte cu drag de vechiul stadion, dar imi aduc aminte vag de ceea ce se intampla pe el.
Stiu doar ca cel mai rasunator moment era atunci cand intrau echipele." Tempo "U" " rasuna in boxele acelea vechi si ruginite...apa pe Somes incetinea in cursul sau doar pentru a-l asculta. Tata canta cat putea de tare, eu copil fiind stateam drept si mandru de parca imnul canta doar pentru mine. Nu stiam eu cu ce se mananca. Dar simteam ca acel sunet din care intelegeam doar "Haide "U",esti simbolul tineretii studentesti", ma intarea...ma facea parca sa fiu mai puternic si imi facea sangele sa imi pulseze. Nu cuvintele erau importante...ci intregul cantec de lupta.
Ce s-a intamplat cu acel " Tempo "U" "? Apreciez din inima varianta cea noua si sper sa nu fie cu suparare celor care au facut unele sacrificii pentru noul imn reorchestrat,il simt si il traiesc, dar parca nu transmite ceea ce transmitea cel vechi.
Mi-as dori sa il cantam noi suporterii si sa nu il lasam prada uitarii. La fel cum cantam minunatul "Slava tie studentie" sau "Pe valea Somesului" si doar o singura data as vrea sa il mai aud in momentul in care jucatorii intra pe teren.
Sheriff imi faci onoarea? O singura data?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu