Pages

miercuri, 18 mai 2011

Amintiri din Medias

O imensa bucurie am simtit la ultimul meci de la Medias cand un tanar de etnie rroma
canta mai tare decat multi altii din jurul sau.
Iar Don Lucian ( Sheriff sper ca nu ai inregistrat la OSIM cuvantul "Don"), l-a intrebat "-Mai copile tu de unde stii toate cantecele?"
,iar acesta a spus "-Le-am invatat de la voi!"
In 6-7 meciuri nu?

Ceea ce mi s-a parut cel mai amuzant a fost ca tot el canta cel mai tare:
"-La tigani, m...e la tigani!"

La acelasi meci...peste gardul de langa tabela se vedeau doua capete.
Unul dintre cei 2 striga cat putea de tare "-Haide "U" ".

La meciul cu Sportul Studentesc, la intrare...Aveam bricheta in mana.
M-a intrebat jandarmul de ce nu o arunc in colt.
L-am rugat frumos sa ma lase sa intru cu ea pentru ca este de la cineva drag si nu vreau sa o pierd.
M-a intrebat ce vreau sa fac cu ea si atunci i-am zis:
"-Vreau sa arunc dupa arbitru!"
Ce credeti?
M-a lasat sa intru cu ea linistit.
Tipul de la scut nici nu a vazut ca bricheta e la mine in mana.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu